Elsa Herlitz - ->Uppsala

->Uppsala

Så efter fyra dagar i Barcelona åkte Jack till England och jag till Uppsala. Från denna period har jag, uteslutande, bilder på mat.
Det var sommarvarmt och låg en konstant lukt av grillat över radhustaken. Familjen Herlitz var starkt bidragande till detta fenomen.
Bäst av allt med att vara hemma var nog ändå att hänga med denna. Det är märkligt, att jag lägger så mycket av min tid på att vara på andra platser än där hon är.
Och!! Jag köpte ju ett nytt kameraobjektiv! 35mm, min första fotoinvestering på tre år. Wow asså. Jag känner mig fortfarande helt pånyttfödd, fotar massa löjliga detaljer bara för att det är så satans kul. 
Mamma fyllde en massa år också. 
Vi gick på bio, Ladybird. Den var härlig. Feel goodig.
Mamsi<3
Jag skämde bort mig själv med lyxfrulle på lyxfrulle.
Och jag och Märtha testade vegan-Ben&Jerry för första gången. Mhhmmmmm.
En kväll gjorde pappa sina berömda hamburgare. Han får för sig det ibland, att viga en dag åt brödbakande, pommesfriterande och färsformande. Det är i regel trevliga dagar.Victoria var där.
 
Och Märtha och Hanna.
<3<3
iseedee

Åh, så mycket godsaker! =)

Svar: hehe visst mat e livet :-)
elsaherlitz.blogg.se


lydde

så fint!! kollar din blogg varje dag nu hahahah

Svar: luv<3
elsaherlitz.blogg.se