Elsa Herlitz - Onsdag

Onsdag

Varenda liten del av min kropp gör ont. Idag var del två av snowboardåkande och just nu känns det mest som om jag skulle vilja amputera min rumpa. Förmiddagen åtgick till att krascha in i skidskoleklasser och stackars små ovetande barn men framåt lunch fick jag faktiskt till någonting som skulle kunna tas för svängar. På eftermiddagen sadlade jag om till skidåkare igen och det var nice, men jag var så slut i kroppen att det fick bli 3.30-bussen hem. Jag hade sedan världens bästa eftermiddag ensam hemma i lägenheten som jag tog till vara på genom att titta på New Girl och berg, sedan åkte jag tillbaka upp till Panorama och drack lite för många öl för att det ska kännas tipptopp att jobba imorgon. Nåväl. Godnatt vänner.
Bella

Hej, hur kom det sig att du valde att åka till Kanada & jobba, hur kom du på det? Har du haft typ kalla fötter innan & nu när du väl är där? Var det svårt? Dyrt? Verkar så himla kul!!