Elsa Herlitz - 2 days of mixology

2 days of mixology

Fyra veckor bartenderkurs var visst inte tillräckligt, och jag efteranmälde mig spontant till den två dagar långa mixologikursen efter den ordinarie kursens slut. Där gjorde vi egna basingredienser som vi använde till att göra varianter på klassiska och historiska cocktails. Det var en himla massa socker och det var en himla massa eld, och så drack vi en hel del alkohol. Jag är glad att jag bestämde mig för att göra den kursen, och gick därifrån full av inspiration och pepp. Nu vill jag ba köpa massa dyr bartenderutrustning och massa dyr alkohol och börja e x p e r i m e n t e r a. Ska ba råna en bank först.
Tilde

så många drinkvällar vi ska ha i framtiden där jag sitter bredvid å snackar skit å dricker och du mixar fram cocktail efter cocktail. okej? bra då säger vi så

Svar: DEAL
elsaherlitz.blogg.se


hanna

det tilde sa!

Svar: DEAL
elsaherlitz.blogg.se


lydde

det hanna sa!!

Svar: DEAL
elsaherlitz.blogg.se