Elsa Herlitz - Augustferie; en telefonbildssamanfattning

Augustferie; en telefonbildssamanfattning

Här kommer ett inlägg med det jag var på väg hem från, då när jag fick punktering på E6 strax norr om Gardermoen:
Jack, utanför Coop i Lom.
Kamerastopp, med någon minut kvar till Raubergstulen.
Nattillhåll.
Morgonvy,
Över Styggebrean.
Lunchstopp, 2469 m ö.h.
En uttröttande altitud.
En annan dag, ett annat land, en annan man, ett annat berg.
Ett gångtempo anpassat efter solrytmen.
Pappa på fjällstrapats.
Tilde, som bor där.
När de sa att vi var på toppen av Kebnekaise.
Vid botten av Kebnekaise.
I Tarfaladalen, mot Kebnekaise fjällstation. 
Vid Laddjujavri, mot Nikkaloukta.
I Kiruna, efter yoga och innan Arlanda, Gardermoen och så Trysil.
 
Tjusigare bilder kommer samtidigt som tjusigare formuleringar, när jag har tömt och redigerat alla mina kameraminneskort.
 
Jag har haft det så jävla bra.