Elsa Herlitz - Minst en dag

Minst en dag

Hej vänner. Nu har jag sett solen gå upp och ned över radhustaken från mitt sovrumsfönster och kanske kanske är jag nu äntligen klar med min packning. Det har varit en lång dag som började med att jag bockade av mina sista timmar som städare vilket var åh så härligt, fastän jag faktiskt kom att trivas rätt bra i städartillvaron till slut. Med detta faktum följde ett annat, nämligen att jag var tvungen att lämna tillbaka städbilen. Hejdå städbilen. Jag kommer sakna dig. Trevligare var att jag fick träffa hon jag vikarierar för igen, denna gång över en tiramisu i andra kläder än våra vanliga grå städkostymer. Det var en fin å så fin stund minsann. Sedan hann jag med att köpa två bikinitoppar för 10:-/st innan det var dags att åka iväg till Hedvig och Victorias torp. Där väntade mat och upprörda diskussioner om viktiga och oviktiga saker. Sedan åkte vi hem genom Uppsalamörkret och väjade för räven som valde att förlägga sin kvällspromenad där vi valde att köra. Och nu sitter jag här. Min packning är färdig i ungefär lika god tid som vanligt. Om en timme ska jag ta bussen till stan för att sedan åka vidare mot en vecka i Köpenhamn (för Beyoncé) och i Emmaboda (för festival). Jag är pepp men just nu mest bara trött. Men åh. Livet hörni. Liiiiveet. Det är fint. Speciellt eftersom att jag nu ska äta frukost. Eller kvällsmat, beroende på hur en väljer att se på det. Vi hörs vänner.
My

Fråga: Tränade du / ni mycket på SSn och hur lång tid tog det till ni fick gå till gymmet själva?