Elsa Herlitz - Dag 14

Dag 14

Har kommit in i någon slags konstig rytm där jag vaknar innan mitt alarm och sen går runt och är astrött större delen av dagen. Åtgärdade detta genom att först sova lite på historielektionen och sen gå hem och lägga mig och sova hela håltimmen därefter. Bästa SSN-livet <3 
Denna bild är den enda jag tagit idag. På den syns en av mina dagliga hållpunkter, dvs ligga och stirra upp i skolsyster Evas tak. Två dagar innan jag åkte till Kenya var jag ute och joggade och ramlade (på seriöst världens största sten, förstår verkligen inte hur jag kunde missa den) och fick ett sår på knät som inte riktigt vill läka. Detta sår är nu världshistoriens mest ompysslade sår som får daglig undersökning. Tycker att det borde köra igång ihopläkandet nu för jag börjar bli lite trött på att duscha med plastpåse och inte ha fått inviga poolen än. Hoppas verkligen det har läkt till helgen när vi ska till Hell's Gate, då ska vi nämligen bada i varma källor och det vill jag ej missa.

Sen idag innan middagen var det dags för den första FOTBOLLSTRÄNINGEN. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle anmäla mig till ett fotbollslag but here I am. Visst att det är modigt att flytta till Kenya men det här är fan det stördaste jag någonsin gjort.
Bilden har Elin tagit. Nu är det läxis så man kanske ska passa på å va lite produktiv.