Elsa Herlitz - Byta plats och uppdatera person

Byta plats och uppdatera person

Ok gissa vad jag gör just nu????? 
 
Jag sitter tillsammans med min far i en bil på väg mot Trysil i Norge. Hoppas jag i alla fall. Jag skrev detta inlägg igår och det blir sällan så när man ska iväg någonstans en viss tid att man gör det. Kanske är jag fortfaramde hemma och i färdigställandet av min packning, letandes efter mina favoritjeans eller min vassaste blyertspenna. Förmodligen är jag det.
 
Där i alla fall, i Trysil, om jag förr eller senare kommer dit, ska jag befinna mig de kommande sju månaderna. På måndag börjar jag jobba i en ny hotellreception, på en ny plats på ett nytt språk. Fram tills dess ska jag intensivkolla Skam för att försöka få kläm på norskan. Efter dess har jag ingen aning.
Jag har romantiserat höstuppsala och alla dess härliga invånare som fan, men framåt slutet har jag ändå fått till någon form av pepp. Bilder från igår, när jag slängde ut min blivande packning på golvet och funderade på vilken person mina outfitalternativ gör mig till, och på vem jag vill vara.
 
Det är alltid spännande att byta plats.
 
Vi hörs från den norska sidan.