Elsa Herlitz - Sara

Sara

Klockan är sex och det luktar urin och avgaser, sommar och deodorant. Hedvigs skavsårsplåster har lossnat och Sara har ett gult band i håret. Vi stannar vid en träfasad där någon säljer oliver.
 
Snart ska vi äta lunch.
Angelica

Vackra bilder!


Felicia

åå vad fina bilder


Hanna Karlsson

Vacker tjej!


Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så vackert inlägg!


Amanda

Jag måste bara: såg din kommentar på Elin Keros blogg, om hur du föreställer dig själv ovanifrån och liksom zoomar ut så att jorden tillslut bara är en liten, liten prick. Vill tacka för det. Det hjälpte mig mycket idag.

Svar: ahh vad fint att höra, hoppas att du mår bra <3
elsaherlitz.blogg.se


Carro

snygga bilder!!

Svar: <3<3
elsaherlitz.blogg.se


Johanna

Så fina bilder! Jag gillar verkligen renheten i dom☺️✨

Svar: tack du, och asså visst är hon vacker??????
elsaherlitz.blogg.se


Meg

Gud vad jag tycker om din blogg! Har scrollat igenom ett gäng inlägg och jag gillar ditt sätt att dokumentera saker på.

Mvh,
ny följare

Svar: nämen ahh tack!! det var en väldans fin underskrift
elsaherlitz.blogg.se


Frida G Svensson

magiska porträtt! hon är så vacker!

Svar: visst???!?
elsaherlitz.blogg.se