Elsa Herlitz - När Ella fyllde 19

När Ella fyllde 19

En fredag i slutet av juli fyllde Ella 19, och en måndag i början av månaden därpå uppmärksammades detta med en dagsfest i Vitabergsparken. Egentligen, insåg jag när vi i solgasset timmarna innan irrade omkring för att sätta upp vimplar och ballonger, tror jag att hon mest använde det hela som svepskäl för att få springa runt obevakad med en häftpistol. Fint var det hursom.
Jag fick hänga med några av mina bästa personer och dricka cava, och asså, mer än så kräver jag inte av livet.Bäst av allt var att träffa denna här, för första gången på ett drygt år. Hon är bra hon, lika bra som jag mindes henne.
Baabes.
Bday kid.
Jag spillde rödvin på mina nya vita sneakers och dansade barfota, intensivt, och uppmanade alla att göra samma sak även efter det att Märtha fått glas i foten. Det var liksom en för bra spellista för att låta bli. 
 
Och det är dagar som denna jag sparar på.
Felicia

åååh, underbart!