Elsa Herlitz - En annan Uppsaladag

En annan Uppsaladag

Frukost, länge och med dyra råvaror.
Långfika, ovanför Uppsala med Victoria.
Vi skrek ur oss våra respektive frustrationer, och jag tror nästan att något lossnade. 
Jag fick nåt plötsligt inspirationsrus och var tvungen att springa ned till Akademibokhandeln i lokalen två ingångar bort för att köpa en penna. Sedan sprang jag tillbaka och skrev ned ruset på baksidan av fikakvittot. Älskar folk som får sånt där ur en.
Sen skördefest, hos Moa.
Hon hade odlat palsternacka (PALSTERNACKA!!!) och det hade fått tydliga konsekvenser.
Hon är en sån där som snor ihop saker, Moa, en som gör nåt pampigt av något litet. Så även denna dag. Vi åt palsternacksoppa, i slutet av en annan Uppsaladag. Med tusen miljoner tillbehör.
Christine's Stories

Långfrukost med dyra råvaror är vardagslyxens Rolls Royce!


ajlimullersandvik.blogg.se

Tack så mycket för komplimangen! Och jag håller med, älskar att få ur mig så mycket frustration och skriva ner rubbet och ba... gaaaaah:a ur sig liksom :) Långa långsamma frukostar är inte heller så tokigt ;)


MADDISENJ.SE

Lät som en himla trevlig dag. Mycket gott att äta och mysigt med fika!


Anna Holm

Mysiga bilder :)


corneliaeriksson.blogg.se

Meeen så mysiga bilder!! Alltså wow!


Josäfin Andersson

men mums på första bilden!! Så mysigt inlägg :D


Meg

så himla fint vardagsinlägg, love it!


Tessie - Fotograf

Jag ramlade in här efter ha klickat mig runt på olika bloggar. Super härlig och inbjudande blogg måste jag säga att du har! :)

Svar: nämen åh, vad kul att höra! tack du :)
elsaherlitz.blogg.se


Angelica

Verkar som en fantastisk dag!