Elsa Herlitz - Back at work

Back at work

Tillbaka i arbete, som biljettskannare. Dagarna går långsamt, och nu finns det ju liksom inte så mycket spännande att bryta av dem med. Jag har varit förvånansvärt positiv angående hela armbrottssituationen men idag har jag bara varit jävligt less på livet i allmänet och alla jävlar med två välfungerande armar i synnerhet, så denna dag får helt enkelt bli en sådan som passerar. Förutom två härliga möten som jag tar med mig: 1) med ett barn som hette Pippa 2) med en amerikan som frågade "So are you from here?". OCH icke att förglömma att jag idag spenderade mer en en fjärdedel av min liftielön på en högtalare som från och med nu förhoppningsvis ska göra mitt liv mer drägligt. Har gjort ett första utkast på "liftlistan noexplicit" och är nästan lite pepp på morgondagens biljettskanning.
 
Bilder i detta inlägg från min kollega Lucas