Elsa Herlitz - I pausen

I pausen

Jag har köpt en kalender, för att det var något som fattades mig. Jag har inte så mycket att skriva in i den men jag har mycket tid att skriva in det på. Ett viktigt datum har jag dock antecknat, med min spretiga vänsterhandsskrift: mitt läkaråterbesök. Jag befinner mig för tillfället i ett pausläge, där jag istället för att tänka på försäkringar armbrott och framtiden tittar på serier och äter godis. På tisdag är det dags att trycka på play igen och kanske får jag då veta mer om när jag kan hyvla ost och hänga upp saker på galgar igen. När jag kan åka tillbaka, om jag kan åka tillbaka. Sånt där är lite jobbigt att tänka på och det har varit ganska skönt att slippa. Så jag lever vidare här i min paustillvaro, några dagar till. Sen ska vi se till att ta itu med det här. 
Jeanette

Ja jag känner även jag att jag borde skaffa en kalender för att få lite mer struktur i livet!