Elsa Herlitz - Helveteee

Helveteee

Okej så jag tar tillbaka vartenda litet peppigt ord i mina två senaste inlägg för att allting verkligen suger och jag bara orkar inte att allting gick från att vara så fucking fantastiskt till helt åt helvete. Om två dygn sitter jag på ett flygplan tillbaka till Sverige och jag vet inte när eller om jag kommer tillbaka och hur kul kommer det ens vara här med en arm i gips som jag inte har en jävla aning om när den kommer läka och dessutom fick jag precis mens och om någon av er har försökt sätta in en menskopp med er högerarm i gips förstår ni min frustration.
 
Och jag hade skrivit ihop detta och var extremt redo för dagens sista drogdos och min säng men sedan blev det så att det kom in en massa människor genom dörren och jag hamnade mitt i en mycket hetsig omgång King's Cup.
Och tänk ändå att man på endast en månad har hittat något och några som känns så åt helvete att åka ifrån, som i tröstätningssyfte köper upp Sobeys hela sortiment av vegansk glass och som kommer upp och agerar gråtsällskap tills det hugger till i armen av skrattattacker istället för av hulkningar. Tänk ändå. På söndag ska jag åka 4000-kronorstaxi iväg från allt detta men det betalar mitt försäkringsbolag så för min del hade det gärna kunnat kosta ännu mer. Och sen ska jag komma tillbaka.