Elsa Herlitz - Microvågsgrillat och att slänga mat

Microvågsgrillat och att slänga mat

Från igår, när jag och Markus skulle grilla men det var slut på gas i både min och hans grill. Vi hamnade efter någon timmes lågintensiv ansträngning ute på min balkong inlindade i filtar, åt microvågsugnsvarma spett som smakade gasol. Markus hjälpte till med skafferiutrensningen och slutförde nåt gammalt kakpaket och jag kokade kaffe. Det var fint ändå.Idag vandrar jag runt hemma, tänker på alla våra flingpaket som ingen kommer hinna äta upp innan vi åkt härifrån, försöker komma på rätter som innehåller senap. Jag hatar att slänga mat. 
 
Efter idag väntar fyra jobbdagar, sen är det slut. Kvällarna är tight inplanerade och jag lade precis ned mina täckbyxor i min resväska. Att vi kom hit till slut.
Jenn - forever abroad

Tack Elsa för din kommentar i min blogg - kikade in här och gud vilken mysig blogg du har. Så fint att få läsa om livet i Kanada också även om det inte blev som du hade tänkt dig den här säsongen. Kram!

Svar: Men åh tack du! Stor kram.
elsaherlitz.blogg.se


Photo by E M E R E L L A

Men tack snälla du :)

Åh så gott det såg ut!! :)