Elsa Herlitz - Ansöka till SSN

Ansöka till SSN

Hej! Jag är så sugen på att ansöka till snn nästa år efter att ha läst igenom hela din (och måånga andras) blogg! Men jag undrar ungefär hur tidigt man bör ansöka, alltså närmare jul eller redan nu 1 år i förtid? När ansökte du och när får man besked! Kram och tack för en fin blogg
 
Vad KUL att du funderar på att söka! När jag sökte öppnade ansökan i januari och jag skickade in alla mina papper i februari. Nu läste jag dock på hemsidan (ssn.or.ke) att det numer går att skicka in ansökan löpande under året och jag tror att det är bra att söka tidigt. Stressa absolut inte ihop en ansökan, kan verkligen inte tänka mig att det skulle vara bråttom, men jag kan inte se någon nackdel med att vara tidig med ansökan. Hoppas att du bestämmer dig för att söka och tack för berömmet!