Elsa Herlitz - Vi är bäst på jorden

Vi är bäst på jorden

Elsa Matilda Matilda. Fotocred Hanna Bryhn.
 
Anonym

Hej, ehm har en liten konstig fråga men är jätte nervös pga av detta inför nästa år, då jag (!!!!!!!) (OmgOmgOmgOmg) ska till Kenya. Jo jag bara undrar hur ni tjejer gör med mensen haha. Asså tänker typ om man har mens under mount Kenya känns det ju som hela den resan förstörs eller samma om man har det när man åker till kusten. Undrar bara hur ni gör, och vad som är bäst att "fixa". Finns det något man kan göra för att underlätta det hela? Din blogg äger och har älskat den under detta året! Skulle bli väldigt tacksam om du hade några tips kring detta haha du måste inte svara i ett inlägg eller så men hade varit snällt om du bara ville svara på min kommentar haha. <3


Anonym

Hej, ehm har en liten konstig fråga men är jätte nervös pga av detta inför nästa år, då jag (!!!!!!!) (OmgOmgOmgOmg) ska till Kenya. Jo jag bara undrar hur ni tjejer gör med mensen haha. Asså tänker typ om man har mens under mount Kenya känns det ju som hela den resan förstörs eller samma om man har det när man åker till kusten. Undrar bara hur ni gör, och vad som är bäst att "fixa". Finns det något man kan göra för att underlätta det hela? Din blogg äger och har älskat den under detta året! Skulle bli väldigt tacksam om du hade några tips kring detta haha du måste inte svara i ett inlägg eller så men hade varit snällt om du bara ville svara på min kommentar haha. <3