Elsa Herlitz - Maasai Mara pt. 1

Maasai Mara pt. 1

Efter påsklovsresan hade jag två dagar tillsammans med min familj innan de skulle tillbaka till Sverige igen. Det dagarna hade nog inte kunnat användas på så många bättre sätt än i Maasai Mara dit vi tog en snabbtur. Min familj verkade bli lika kära i safarivinden som jag och vi bodde på ett ställe som var så fantastiskt att jag inte förstod hur jag hade förtjänat att hamna där. Och vår driver Shem var världens härligaste.
Mamma efter lunch och innan game drive.
Vår första tur började med att min syster sina otränade safariögon till trots spottade ett lejon.
Mammaaa.
Och pappaaaa.
Och Hannaaaa.
Safarin tog inte slut när vi klev ur bilen, tvärtom möttes vi av denna lilla filur inne på campområdet.
Sedan på kvällen vandrade vi tillbaka till vårt tält som egentligen var allt annat än ett tält och vi sov väldigt tungt trots att en fladdermus cirkulerade kring takbjälkarna. Efter en fin dag.
Felicia

Åh, elefanterna!! Och vilken härlig blogg!!