Elsa Herlitz - Bergsgorillor i Rwanda

Bergsgorillor i Rwanda

Bergsgorillorna. Något av resans höjdpunkt, kanske det vi sett fram emot mest av allt. I grupper om åtta skulle vi få vandra fritt (med en guide) i gorillornas eget habitat. I deras eget hem. Kanske var det det häftigaste jag upplevt i hela mitt liv.
Först blev vi hälsade välkomna av traditionell rwandisk dans.
Sedan fick vi reda på vilken gorillafamilj vi skulle besöka. Vi fick veta att vi skulle få hälsa på den allra största
och pappa var glad.
En lång vandring väntade sedan och mamma var inte helt tillfreds med tempot.
Vi gick och gick och gick och gick.
Och sedan hände det. Det SJUKASTE i mitt liv.
Reaction on seeing gorilla.
Det var så häftigt att jag inte ens kan förklara det. Kanske det bästa jag gjort i hela hela mitt liv.
Gudmorsan

Helt fantastiska bilder, både på djur och familj!

Svar: Tack så mycket!! :)
elsaherlitz.blogg.se


Linda

Åh vilka häftiga bilder! Kan inte ens föreställa mig vilken upplevelse det där har varit. Mäktigt om inte annat!
//Linda


Karin

WOW!! Och jag som inte ens gillar varken gorillor eller apor hade gärna åkt dit. Dessvärre får jag nog aldrig mina föräldrar till Rwanda :/


Veronica Wallgren

Gud så fantastiska bilder! Vilken upplevelse!


Fröken

Vilka härliga bilder! :-)


Livet i USA

Alltså wow, helt otroligt, vilken upplevelse!


Jenny jansson

Vilken drömresa ! En av de där sakerna man drömmer att göra en gång i livet ❤️


Linnéa - The Hungry Gosling

Så fantastiska bilder! Måste ha varit en underbar upplevelse :)


Hanna Karlsson

Vilken häftig upplevelse!


Simone

Shit pommes, vilken cool grej!!!


Sofie

Vilka vackra foton <3 Så duktig du är! Det måste ha varit en jättehäftig upplevelse. Jag hoppas kunna göra något liknande någon gång, älskar Afrikas djurliv


Sofia

Först och främst vill jag säga att alla bilder är otroligt vackra och fina! Du är grymt bra på att ta kort!
Och för det andra, wow vet du hur avvis jag är på att du sett gorilla? Otroligt vackra bilder på ett otroligt vackert djur! :D


Biggeros

Vilken upplevelse:)) Det skulle jag kunna tänka mig:)) kram


Mia Ahlstrand

Wow vilken upplevelse och jättefina bilder! Att få vara ute i naturen i djurens egen miljö är bland det bästa som finns. Sommaren 2014 reste jag och min man runt i Sydamerika i 10 veckor och Galapagosöarna var redans höjdpunkt, med alla djur och fantastisk natur.


Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, vad häftigt att möta gorillor, de är så fina! :D


Irma

WOW vilka vackra bilder! Gorillor är så himla mäktiga, otroligt fina varelser och dina bilder på dem är verkligen otroliga. Även de övriga bilderna är hur fina som helst :D


carolin

Otroligt fina bilder! :O :D


carolin

Otroligt fina bilder! :O :D


eliasholmstrom.blogg.se

Vad fina bilder! Älskar bilderna på gorillorna!!


Simon

Vilka fina bilder! måste ha varit ett riktigt äventyr ^^


Silja

WOW så häftigt å se! Lite wildlife 😄😍


Kattis

Vilken häftig upplevelse! Once in a lifetime antagligen! :D